luni, 8 iulie 2013

Ce îmi place la el?

     Ce îmi place la el? Cel mai simplu răspuns pe care-l pot da este totul, dar acest răspuns nu este complet. Ce văd la el? Văd tot ce ceilalți nu sunt în stare să vadă. Îmi plac ochii lui albaștri în care mă pierd de cele mai multe ori. Vocea lui? Vocea lui este cel mai plăcut sunet, iar melodia mea preferată este bătaia inimii lui. Există puține cuvinte pe care atunci când le aud mi se strânge stomacul, iar mintea mea o ia razna, dar numele lui este unul dintre acele cuvinte. De fiecare dată când îl privesc, chipul lui îmi pare mai superb, mai plin de frumusețe cu fiecare moment ce trece. Îl ador când stă câte cinci minute să-și aranjeze părul șaten, plângându-se la final că nu-i stă părul, deși el este mulțumit de rezultatul obținut.
    Are acel ceva ce nimeni nu are. Știe să mă facă să mă simt bine, să râd, îmi știe dorințele, preferințele, aspirațile, știe ceea ce doresc de la viață, și știe cum să se comporte cu mine. El crede în mine, atunci când eu am încetat să mai fac asta.
   Știu că nu sunt prima fată căruia i-a spus "te iubesc", știu că nu am fost prima fată pe care a prezentat-o părinților, știu că nu am fost prima căruia i-a spus "draga mea", dar știu că pentru el sunt singura care contează.
   El m-a învățat că cele mai frumoase lucruri din lume nu pot fi văzute, nici măcar atinse, dar se simt în inimă. Cu el mă simt ca în paradis! Aş vrea ca ceea ce este între noi să nu se sfârşească, o viaţă întreagă să fiu doar al lui! Nu există nici un mod de a-l răsplăti pentru că mă învaţă să iubesc, dar încerc totuşi să-l păstrez în inima mea, atât timp cât ea va bate.
    Îl ador pentru mă lasă să câştig la bătăile cu perne, doar pentru că ştie că mă oftic, deşi nu o recunosc. Dimineţile cu el sunt cele mai perfecte, iar plimbările de seară intră în categoria momentelor care nu aş vrea să se sfârşească.
    Aş vrea să înţeleagă prin ochii mei verzi cât de mult ţin la el. Aş vrea ca în fiecare clipă să fie cu mine şi să-mi spună că mă iubeşte. E greu să definesc tot ce simt, dar parcă e ceva magic, ceva imposibil, irealizabil, inexplicabil.
   Îl iubesc pentru că de şapte luni, simt doar fluturaşi în stomac din cauza lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu