luni, 28 august 2017

Astăzi..

                Astăzi vreau mai mult ca oricând să fiu vie. Vreau să iubesc, asta mă face vie. Vreau să iubesc viața! Am trăit atât de mult timp într-o moarte cerebrala a psihicului, încât am uitat să fiu umană.
                Astăzi o să fiu eu însumi. Doar așa îmi pot arăta adevăratul potențial. Voi înlătura tot ce mă face să nu fiu eu. Știu cine sunt, știu de ce sunt capabilă și nu am nici o scuză să nu fiu eu însumi.
                Astăzi sunt o persoană matură. Ceea ce m-a adus la această treaptă a  maturității este ambiția cu care pot spune că nu mi-ar fi greu să mut munții din loc. M-am ridicat de atâtea ori din ruină pentru a clădi persoana care sunt astăzi, doar cu ajutorul ambiției.
                Astăzi nu mai urăsc. Sunt împăcată cu tot ce este în jurul meu. Toate întâmplările din viața mea au fost doar lecții reale de viață. Ele m-au construit și apreciez că au apărut în viața mea.
                Astăzi sunt frumoasă. Da, sunt mai frumoasă ca oricând, fără a purta masca vreunui machiaj sau a unor haine elegante. Astăzi realizez că sunt frumoasă pentru că sunt o femeie puternică. Sunt o luptătoare al cărei zâmbet fericit este singura și cea mai bună armă.
                Astăzi sunt mulțumită. Sunt mulțumită cu tot ce am în jurul meu. Chiar dacă aș avea puterea să schimb ceva nu aș face-o, deoarece toate întâmplările din viața noastră apar cu un motiv. Atât lucrurile bune cât și cele rele le folosesc constructiv pentru a-mi hrăni energia potențialului meu.
                Astăzi sunt conștientă. Toate trăirile negative din jurul nostru ne afectează pentru că lăsăm să se întâmple asta. Sunt conștientă că indiferent cum ar fi, mereu o să existe o parte proastă. Da, sunt conștientă că doar eu sunt responsabilă de fericirea mea prin felul de a percepe tot ce este în jurul meu.
                Astăzi mă iubesc pe mine însumi. Mă iubesc pentru că nu m-am lăsat o secundă să cad în momentele grele și am continuat să lupt.
                Astăzi îmi folosesc energia, și o folosesc într-un mod constructiv. Viața este mult prea scurtă pentru a o irosi pe ură, frustrare, invidie și răutate. Energia mea se concentrează doar pe lucrurile frumoase din jurul meu, ele mă propulsează spre scara cunoașterii depline.
                Astăzi sunt stăpâna propriului meu destin. Asta este alegerea mea, să îmi iau viața în mâini și să îmi umplu viața de pozitivitate, iubire și lucruri bune.
                Astăzi sunt implinită, mă iubesc pe mine însumi mai mult ca oricând. Societatea ne formează o imagine greșită a unui om împlinit, cum că ar fi împlinit pe plan financiar, sentimental sau pe cel legat de carieră. Da, acestea ne dau satisfacție, dar nu mereu. Cu adevărat împliniți suntem doar atunci când ne iubim pe noi înșine.
                Astăzi trăiesc fără teamă. Teama este cel mai neconstructiv sentiment care a apărut în viața mea mult timp. Am învățat să o gestionez, și în momentul în care ea apare să o alung rapid. Nu îmi e teamă de nimic pentru că știu cu siguranță că, pe aur nu se va pune rugina niciodată. Aurul sunt eu, iar rugina toate lucrurile rele ce mi se pot întâmpla.
                Astăzi fac greșeli, nu le evit. O viață fără lecții din care să învăț este una irosită. Accept toate greșelile din viața mea pentru că știu că fără ele nu aș fi ajuns cine sunt astăzi.
                Astăzi nu sunt perfectă și sunt fericită pentru că conștientizez asta. Perfecțiunea nu există, iar noi oamenii ne atacăm până la a distruge stima de sine cu această dorință inutilă. Mă accept pe mine așa cum sunt, cu toate imperfecțiunile, slăbiciunile, eșecurile și greșelile și mă iubesc pentru ceea ce sunt.
                Astăzi sunt în cautare. Caut să ajung la o versiune și mai bună a mea. Nu fac asta pentru că aș fi nemulțumită în vreun fel de mine, o fac pentru că sunt atât de multe cărămizi ce trebuiesc puse în dezvoltarea mea, încât ajung să am o sete necontrolată de cunoaștere.


               Asta sunt eu, cea de astăzi și sunt mândră de ceea ce sunt!
               Tu cum ești astăzi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu